Sofie.

vinter i Sydney.

Publicerad 2013-07-28 03:43:58 i Allmänt,

inte ett moln på himlen, strålande sol och tjugofem grader. enda anledningen till att det är kallt är de iskalla vindarna. ISKALLA! jag funderar dagligen på hur jag ska göra i höst. vet inte om jag vill stanna i Sverige eller åka tillbaka hit. Vet att Falköping inte är platsen för mig men det är ju inte enda platsen i Sverige, Europa. Jag sparar pengar just nu så jag kommer kunna resa lite om jag inte bestämmer mig för att åka tillbaka till Australien. Vet inte mycket just nu, men jag är lycklig och nöjd med vad jag åstadkommit och hur jag utvecklats som person. kanske skulle ta och studera lite till våren istället. känner mig redo att göra det nu! ja som sagt så är jag förvirrad som aldrig förr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela