Sofie.

Slutet på Sydney... för nu!

Publicerad 2013-06-07 03:17:56 i Allmänt,

Eftersom det numera är officiellt att både Frida och Antonia är tillbaka i Sverige så kan även jag meddela att tiden har kommit för mitt tåg att lämna Sydney(eller ja inom några dagar). Jag åker inte till Sverige, lämnar inte ens landet faktiskt utan jag rör mig uppåt mot min kära vän Alexandra och Airlie beach. yes! it sounds awesome. men jag har fruktansvärt blandade känslor inför detta. Vår plan är att vi ska ge oss av och jobba på en farm i tre månader. Second year visa, here i come! för som ni redan vet så är min plan att stanna ett extra år i detta underbara land. Tyvärr finner jag det väldigt svårt att njuta av mina fem sista dagar i Sydney på grund av alla tankar som virvlar runt i mitt huvud. Och detta märks otroligt tydligt då jag inte mår jättebra om jag ska vara ärlig. Har dock fem väldigt roliga dagar framför mig så det blir garanterat bättre. Nästa och första stoppet på dagen blir en springtur längs med kustpromenaden. bara för att jag kan liksom. 
 
Till mina fina som åkt tillbaka till Sverige. Jag saknar er redan och hoppas allt gick som det ska. 
 
Och den viktigaste hälsningen går till min bror som för ett par dagar sen fick ta på sig mössan och kunde säga meningen; FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!! Grattis min älskade bror. Du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela