Sofie.

1 november 2013

Publicerad 2013-11-01 10:43:45 i Allmänt,

sjukt.. kan inte komma över hur fort ett år har gått. Idag när jag kom till jobbet gjorde jag ett aktivt val att dra ner rullgardinen. är så trött på att varje gång jag tittar ut igenom fönstret så är det regnigt och grått. det hjälpte tro det eller ej och jag känner mig betydligt piggare av att slippa se eländet. och idag är det faktiskt en kanonbra dag, ser fram emot ikväll så otroligt mycket. ska bli superkul att gå ut på hemmaplan igen. men sen blir det lugnt i ett par helger igen och sparande av pengar.. första gången någonsin skulle jag vilja säga som jag faktiskt njuter av att spara pengar mest för att jag vet att det tar mig dit jag vill snart igen. 
 
allt som allt en riktigt bra dag med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela