Sofie.

14 November 2013

Publicerad 2013-11-14 08:57:58 i Allmänt,

Det går i perioder det här med musik. Vissa perioder lyssnar jag på musik varje vaken minut medans jag sedan under andra perioder glömmer bort detta och går in i min egna värld. Vissa perioder upptäcker jag massor med ny musik som jag inte kan sluta lyssna på och i nästa stund sitter jag där med samma musik och orkar inte höra det mer. Min favvo-artist just nu är utan tvekan Lorde följt av Mat Kearney, One Republic och Flume. Deppigt kanske någon hade sagt och ja i vissa fall kanske det är så men på jobbet är det dessa band som tar mig igenom dagen!
 
Idag är det städdag på Nolgårdsgatan 17 i samband med detta ska jag ladda ipoden med massa bra musik och efter detta ta en långpromenad innan läggdags. Har saknat mina promenader, dem försvann på något vis i Australien. Men nu så har jag hittat tillbaka dit och jag älskar det! 
 
Hoppas alla har en underbar dag, för det har jag. 
 
Nothing's wrong when nothing's true, I live in a hologram with you! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela