Sofie.

25 November 2013

Publicerad 2013-11-25 09:38:00 i Allmänt,

Känslan av att vakna på morgonen, starta upp datorn, gå in på internetbanken och se den efterlängtade lönen på kontot. Var betydligt mer än vad jag trodde och jag har numera bokat biljetter till Malmö. wiiioooo! På fredag åker jag mot sydligare breddgrader igen. Inte så långt men tillräckligt. 
 
Denna helgen har varit lugn.. Somnade i soffan innan tio i fredags och somnade innan elva både lördag och söndag. Myste med Tilda i lördags efter en heldag i Jönköping med Farmor och Farfar och i söndags startade jag dagen med skype och sen plockade jag i ordning rummet. Nu är det dags att fortsätta med jobbet. 
 
Hoppas alla får en kanondag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela