Sofie.

26 November 2013

Publicerad 2013-11-26 12:52:00 i Allmänt,

Idag är det en Lars Winnerbäck dag. Låt efter låt efter låt som kommer ur mina hörlurar är Lasse. Dem vackra kloka orden från Lasse som får en att tänka och känna. Varje gång, det slår aldrig fel. Hade glömt av hans musik för ett tag men nu är jag där igen... fast! 
 
Idag skiner solen utanför fönstret och precis som jag kommer ihåg det är dessa dagarna svinkalla. En solig vinterdag är samma som en iskall vinterdag. Men det är okej, det har sin charm, det är mysigt, jag älskar det. Finns ingenting att klaga på just nu. känner mig tillfreds med min vardag och mitt liv. Har en fullspäckad vecka framför mig med massa roliga och mysiga saker att se fram emot och har insett att det här med att mellanlanda och reda ut sitt liv inte är så illa ändå. Jag har ett mål. jag vet vart jag ska. Utan tvekan ska jag dit och det är skönt att veta vad jag vill. Det är skönt att sluta tänka tillbaka och fokusera framåt, på framtiden. 
 
Idag går mina tankar till min australienfamilj som idag säger hejdå till det hus dem bott i de senaste 17 åren och därmed också tar ett stort steg i att gå vidare från allt som varit. Är övertygad om att det är en ljusare framtid som väntar för dem allihopa och önskar dem all lycka med det nya huset! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela