Sofie.

sunday = funday!

Publicerad 2013-11-04 13:44:53 i Allmänt,

hade en otroligt skön söndag igår. skypade på morgonen, fixade matlådor till mig, mamma och jocke för idag, åkte med Carro och agerade blombud samt slappade i soffan hela kvällan. älskar dagar när man egentligen inte har något som man bestämt att man ska göra och inga tider att passa! 
 
Idag är det återigen måndag och jag sitter just nu på min lunchrast på jobbet. Är mycket att göra vilket är positivt!! Har ställt klockan flera dagar i rad fär att gå ut och springa på morgonen men tydligen vill inte min kropp samma sak på morgonen som på kvällen. men imorgon då ska jag ta mig upp, det måste jag! 
 
Efter jobbet bär det av till papi för att säga hej till mina smålisar och sen en snabbvisit hos Frida innan det är dags att traska hem och dyka ner i sängen igen. 
 
 

Kommentarer

Postat av: klara

Publicerad 2013-12-12 09:52:10

Tack att ni fixa blommorna!! <3 han blev jätteglad! Ses nästa vecka saknade du!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela